Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis.

Veelgestelde vragen over bezorgen

Als u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 17.00 uur bestelt, ontvangt u uw bestelling de volgende dag in huis m.u.v. zon- en feestdagen. Dit kan gedurende de hele dag. Bestelt u in het weekend via onze website, dan bezorgen wij uw pakket de daaropvolgende dinsdag. U ontvangt de avond voor levering een e-mail en/of SMS met daarin het geplande tijdvak.

Maakt u gebruik van onze Kwartaalservice met insuline? Dan ontvangt u rond 8.00 uur in de ochtend van de bezorgdag een SMS met daarin het tijdvak van leveren. In de PostNL app kunt u uw zending ook volgen.

Besteld voor 17.00 uur

Afleveren

In het weekend of maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

                                            

Bij ons geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Op de afleverdag kunt u op deze website via Onderweg zien hoe laat wij bij u komen bezorgen.
Klik op de knop ‘Inloggen’ en login met uw klantnummer en wachtwoord. Hierna komt u in uw persoonlijke omgeving.
Klik op ‘Onderweg’ en u wordt doorgelinkt naar de PostNL bezorgpagina. U kunt hier uw bestelling volgen en zien hoe laat deze wordt afgeleverd.

Heeft u uw mobiele nummer en/of e-mailadres doorgegeven? Voor de levering van uw medische hulpmiddelen werken we samen met PostNL. U krijgt de avond voor levering een een e-mail en/of SMS. Via de PostNL-app of via ‘Onderweg’ op onze website weet u hoe laat de bezorger precies komt, binnen een tijdsvenster van 2 uur. Meer informatie over bezorging vindt u hier.
 

Ja, u kunt voor iedere order aangeven of u wilt dat uw pakket bij de buren wordt afgeleverd. De chauffeur zal daar waar mogelijk het pakket bij de buren proberen af te leveren.  

Ja, dat is mogelijk. U kunt dit specifiek aangeven bij onze Klantenservice via 0800 - 022 18 58.

Ja, dat kan. Op het moment dat u uw kwartaalbestelling bij ons plaatst, krijgt u bij het afronden van de bestelling de gelegenheid om een ander verzendadres in te vullen. Hier kunt u het adres invullen waar u uw kwartaalbestelling wilt ontvangen. Let op: het alternatieve verzendadres moet wel in Nederland zijn.

Ja, dit kan als u in Nederland op vakantie gaat. Op het moment dat u uw kwartaalbestelling bij ons plaatst, krijgt u bij het afronden van de bestelling de gelegenheid een ander verzendadres in te vullen. Hier kunt u uw vakantieadres invullen. Wij zorgen er dan voor dat uw pakket op uw vakantieadres wordt bezorgd. Helaas kunnen wij uw bestelling niet in het buitenland laten bezorgen, met uitzondering van de grensstreek. Zorg er daarom voor, als u in het buitenland op vakantie gaat, dat u uw diabeteshulpmiddelen ruimschoots op tijd bestelt. Controleer ook of u voldoende hulpmiddelen heeft voor de duur van uw vakantie.

Bij mensen die in de grensstreek van Nederland wonen, kunnen wij de diabeteshulpmiddelen gewoon bezorgen. Bij mensen die ver van Nederland wonen, is dit helaas niet mogelijk. Bij twijfel kunt u contact opnemen met één van de medewerkers van de Klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800 - 022 18 58.

U kunt de producten binnen 30 dagen gratis naar ons terugsturen, graag ontvangen wij hierbij een opgave van reden. Voor het ruilen of retourneren is het wel belangrijk dat de artikelen ongebruikt, ongeopend en in de originele verpakking worden teruggestuurd. U kunt de artikelen kosteloos verzenden naar: Mediq Direct Diabetes, Antwoordnummer 15017, 2810 VH Moordrecht.

Om te achterhalen of uw retourzending is aangekomen kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, controleren we of deze ongeopend en ongebruikt zijn. Daarna zullen we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening terugstorten.

Cookies

Om de website van Mediq Direct Diabetes goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.