Cookies

Om de website van Mediq Direct Diabetes goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.

Al jaren de grootste diabeteshulpmiddelen leverancier van Nederland

{{Message}}

Webshop

In onze webshop kunt u direct uw diabeteshulpmiddelen en serviceartikelen bestellen. Voordat u gaat bestellen, kunt u het best eerst inloggen. Klik hiervoor op 'Inloggen' rechts bovenin. Maak daarna uw keuze in de menu's hieronder. Omdat u bent ingelogd, ziet u precies welke producten vergoed worden door uw zorgverzekeraar en welke producten u nog meer kan vinden in ons assortiment.

Veelgestelde vragen over de webshop

Stap 1: Klik rechtsboven op inloggen, en log in met uw loginnummer en wachtwoord.

Stap 2: Als u bent ingelogd kunt u artikel(en) toevoegen in het winkelmandje door op de groene button te klikken.

Stap 3: Klik rechtsboven op 'winkelwagen' en klik in het uitgeklapte venster op 'bestellen'.

Stap 4: Controleer de bestelling.

Stap 5: Ga naar bestelling afronden.

Stap 6: Controleer uw persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig het afleveradres.

Stap 7: Klik op 'plaats bestelling' als alle gegevens kloppen. 

Als u klant bent bij Mediq Direct Diabetes, logt u in met uw loginnummer en het door u gekozen wachtwoord. U kunt alleen inloggen als uw e-mailadres bij ons bekend is. Als wij nog geen e-mailadres van u hebben, dan kunt u deze telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven. U ontvangt dan de volgende werkdag een e-mail om uw account te activeren en uw wachtwoord in te stellen. Als uw zorgprofessional nog geen artikelen voor u bij ons heeft besteld, dan kunt u zelf een account aanmaken voor de webshop. Vul dan dit online formulier in. Wij nemen vervolgens contact met u op om de bestelmogelijkheden met u te bespreken. 

Bent u uw inloggegevens kwijt? Geen probleem. U kunt onderaan deze pagina  bij 'Inloggegevens opvragen' uw loginnummer en/of wachtwoord opvragen. Wij mailen de gevraagde informatie vervolgens naar het e-mailadres dat wij eerder van u hebben ontvangen.

Eerder bestelde artikelen toevoegen
Als u inlogt, komt u automatisch terecht op uw persoonlijke bestelkaart. Hier ziet u alle artikelen die u in het verleden heeft besteld. Als u al bent ingelogd, staat rechtsboven in beeld uw naam. Als u daarop klikt, komt u ook op uw persoonlijke bestelkaart. Op uw bestelkaart ziet u alle artikelen die u in het verleden heeft besteld of voor u besteld zijn. Vul bij het gewenste artikel het gewenste aantal in en klik boven- of onderaan de pagina op de knop 'toevoegen aan winkelwagen'.

Eerdere bestelling herhalen
Als u op uw bestelkaart (zie hierboven) bent, klikt u op het blauwe tabblad 'bestelgeschiedenis'. Open de bestelling die u wilt herhalen, door erop te klikken. Vink de vakjes voor elk artikel aan en klik op 'toevoegen aan winkelwagen'. Alle artikelen zijn nu toegevoegd aan uw winkelwagen in dezelfde hoeveelheid als uw eerdere bestelling.

U kunt alleen artikelen bestellen die passen binnen uw voorschrift (ofwel uw machtiging). Uw zorgprofessional heeft bepaald wat u bij ons kunt bestellen. Als u een specifiek artikel niet kunt bestellen in onze webshop dan valt dit waarschijnlijk buiten uw machtiging. Heeft u dit artikel wel nodig? Neem dan contact op met onze Klantenservice of vermeld de artikelen in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Wij controleren dan of wij het gewenste artikel wel kunnen leveren.