Cookies

Om de website van Mediq Direct Diabetes goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.

Al jaren de grootste diabeteshulpmiddelen leverancier van Nederland

{{Message}}

Wachtwoord of loginnummer vergeten?

Om in te kunnen loggen in de webshop heeft u een loginnummer nodig en een wachtwoord. 

- Heeft u eerder online besteld: login met de inloggegevens die u op de oude website gebruikte. 
- Is dit uw eerste online bestelling: als u voor februari 2016 klant bent geworden dan is uw (oude) klantnummer uw loginnummer. Bent u na februari 2016 klant geworden dan kunt u uw loginnummer op de pakbon vinden die is toegevoegd aan uw bestelling. 
- Is uw mailadres correct: hebben wij nog geen e-mailadres van u ontvangen? Dan kunt u helaas nog niet inloggen in onze webshop. U kunt uw e-mailadres telefonisch of via het contactformulier aan ons doorgeven. U ontvangt vervolgens de volgende werkdag een activatiemail.

Veelgestelde vragen over het inloggen

Als inloggen niet lukt en u heeft wel een geactiveerd account, dan adviseren wij u hierboven een nieuw wachtwoord aan te vragen zodat u het daarmee kunt proberen.

Als het dan nog niet lukt, kan het liggen aan de browser die u gebruikt. Deze website is geoptimaliseerd voor Internet Explorer 10, Firefox, Chrome en Safari. Maakt u gebruik van een oudere browser? Dan kan dit mogelijk problemen geven bij het inloggen en het gebruik van de webshop. Wij adviseren u gebruik te maken van een van deze nieuwere browsers.

Uw loginnummer kunt u vinden op de pakbon die is toegevoegd aan uw bestelling. Als u voor februari 2016 al gebruik maakte van de webshop dan was uw (oude) klantnummer uw loginnummer. Mocht inloggen met uw loginnummer of klantnummer niet lukken, geen probleem. Maakt u dan gebruik van de mogelijkheid om uw inloggegevens opnieuw op te vragen via de knop ‘Inloggegevens vergeten?’.