Cookies

Om de website van Mediq Direct Diabetes goed te laten werken en u de beste online ervaring te bieden, gebruiken we analytische en functionele cookies.

Al jaren de grootste diabeteshulpmiddelen leverancier van Nederland

{{Message}}

Kwartaalservice

Met diabetes heeft u veel aan uw hoofd. Naast het dagelijks managen van uw diabetes, mag u niet vergeten uw diabeteshulpmiddelen en insuline op tijd te bestellen. Bij Mediq Direct Diabetes hebben we voor u de oplossing: Kwartaalservice, nu ook met insuline service.  

Hoe werkt de Kwartaalservice?

U ontvangt uw diabeteshulpmiddelen en insuline vier keer per jaar in één totaalpakket bij u thuis. U hoeft zelf nergens meer aan te denken. Twee weken voor levering ontvangt u een herinneringsmail met uw bestelling. Bij wijzigingen neemt u contact op en passen we uw bestelling aan. Op de dag van levering ontvangt u van ons een sms-bericht waarin we aangeven wanneer we komen bezorgen.

''Mijn diabetes vind ik al erg genoeg, ik wil geen rekening houden met voorraad en mijn verzekering''

U krijgt van ons:

  • Compleet assortiment diabetes hulpmiddelen en insuline uit voorraad leverbaar 
  • Volledig assortiment toebehoren voor insulinepompen
  • Twee weken voor levering ontvangt u een herinneringsmail met uw bestelling. Bij wijzigingen neemt u contact op en wordt uw bestelling aangepast. U hoeft zelf nergens meer aan te denken

 

  • 4x per jaar een totaalpakket gekoeld bij u thuis afgeleverd overdag, 's avonds of op zaterdag ('s avonds of op zaterdag alleen bij bestelling van diabeteshulpmiddelen i.c.m. insuline)
  • Kinderen sparen voor leuke cadeaus met het Gluky spaarsysteem
  • Optimale medicatiebewaking door een speciaal ingericht apotheekteam

 

  • Mediq Direct Diabetes declareert uw bestelling rechtstreeks bij uw zorg-verzekeraar, u ontvangt dus geen factuur
  • Actief in voorlichting en informatie via onze website, maar ook via pompnet.nl en glucosesensornet.nl
  • Iedere werkdag bereikbaar van 8.30 tot 17.30 via onze gratis Service- en Bestellijn: 0800 - 022 18 58 of via ons gespeciali-seerde Pompteam: 0800 - 022 88 22

Lees hier alle ervaringsverhalen

Geen bestellingen meer

Anita van Sommeren (47) heeft met Mediq Direct Diabetes afgesproken dat ze haar Kwartaalservice leveringen op zaterdag ontvangt. “Dat is voor ons handig, want op zaterdag is er altijd wel iemand thuis. Voor mij scheelt het ook dat ik niet meer apart naar de apotheek hoef voor mijn insuline. De ampullen worden koud geleverd en kunnen thuis direct de koelkast in.” Anita heeft diabetes type 2 en gebruikt nog niet zo lang een insulinepomp. “Ik ben stabiel ingesteld en weet daarom goed hoeveel ik van alles nodig heb. Na overleg met mijn diabetesverpleegkundige heb ik een nieuw recept gekregen en opgestuurd naar Mediq Direct Diabetes. Zij hebben alles ingeregeld. Ik vond het netjes dat ze even belden om nog even te dubbelchecken of alles goed in het systeem stond; het is toch medicatie, dus je wilt zeker weten dat het goed gaat. 

Nu loopt het gewoon en de Kwartaalservice is voor mij perfect. Ik vind het ideaal dat ik elk kwartaal een mailtje krijg om mijn standaard bestelling aan te kondigen. Als ik dan een keer meer of minder nodig heb kan ik het gewoon laten aanpassen.” 

Een verademing!

Ik heb net de eerste kwartaalbestelling van jullie mogen ontvangen en ik móet gewoon even kwijt wat een verademing het is om gewoon alles in 1x compleet te krijgen zegt de heer De Klein (vader van een zoontje met diabetes). Netjes, verzorgd én met aandacht voor het kind. Mijn zoontje was helemaal enthousiast over het Gluky-spaarprogramma. Hij heeft al gekozen voor welk cadeau hij gaat sparen! Ik ben zeer blij dat ik overgestapt ben naar Mediq Direct Diabetes. Mijn complimenten aan de medewerkers die ik gesproken heb en aan de organisatie rondom de diabeteshulpmiddelen. Op deze manier is het net een beetje minder erg!

Geen omkijken

Erik Wulms (43) heeft net zijn tweede levering van de Kwartaalservice ontvangen. “Voor mij is het perfect. In het verleden gebeurde het weleens dat ik een nieuwe insulineampul uit de koelkast wilde pakken en tot de ontdekking kwam dat ze op waren. Heel lastig, zeker als dit net voor het weekend was. Met de Kwartaalservice kan dit niet meer gebeuren en heb ik er geen omkijken meer naar.” Erik heeft diabetes type 1 en gebruikt een insulinepomp. Hij zegt: “Twee weken voordat mijn hulpmiddellen en insuline op zijn, krijg ik een herinneringsmail van Mediq Direct Diabetes waarin staat dat ik binnenkort een nieuwe levering kan verwachten. Op dat moment kan ik de bestelling nog aanpassen, bijvoorbeeld als ik minder teststrips nodig heb. Als er niets is veranderd, hoef ik niets te doen. Dan krijg ik op de afgesproken dag mijn hulpmiddellen en insuline geleverd. ’s Ochtends sturen ze een sms’je waarin staat hoe laat ik het pakketje ongeveer kan verwachten.” 

Flexibel

“Ik hoef nergens meer aan te denken, alles wordt voor me geregeld”, zegt ook Raquel Lantema (23). Zij heeft diabetes type 1 en is vorig jaar december overgestapt op een insulinepomp. “Ik krijg mijn hulpmiddelen thuis of op mijn werk geleverd.” Volgens Raquel blijf je flexibel met de Kwartaalservice ondanks dat je kwartaalbehoefte aan insuline en hulpmiddelen vooraf wordt vastgelegd. “Toen ik voor de vakantie wat extra insuline wilde meenemen, was dit zo geregeld. De Klantenservice is goed bereikbaar en ze zijn erg behulpzaam.”